Unlimited Desert Racer

VITEZA: 80+ km/h SCALA: Pro-Scale SKILL: 5 ALIMENTARE: Electric

Unlimited Desert Racer

Detalii și performanță la altă scară, Pro-Scale

Caroserie Pro-Scale

Modelată precis după formele unui Desert Race Truck real, caroseria Pro-Scale este prinsă în siguranță de șasiu. Design-ul cu geamuri deschise lasă la vedere șasiul din tuburi și interiorul copiat în detaliu. Puteți alege varianta Fox sau Rigid, în culori vii ce vor da viață deșertului!

Anvelope și roți BF Goodrich

Anvelopele agresive replică BFGoodrich KR3 sunt montate pe jante de 17 mm cu prindere hexagonală Desert Race (Fox) sau Method Racing (RIGID) cu inele lucioase. Anvelopele sunt replici la scară a modelelor  reale folosite în deșert.

Structură de rezistență din tuburi

Șasiul cu structură din tuburi este complet funcțional și este o parte integrantă a vehicolului. Acesta oferă prinderi pentru amortizoare, bare de protecție și suspensii. Design-ul este conceput pentru a absorbi și distribui impactul pentru a atinge durabilitatea de top necesară în deșert.

Panouri laterale realiste

Pe lateral sunt montate direct pe caroserie panouri laterale pentru un plus de realism. Funcțional, acestea măresc rigiditatea și evită pătrunderea obiectelor în interior. Cu caroseria demontată, Desert Racer arată chiar mai realist și impresionant.

Interior detaliat

Interiorul plin de detalii cu piloți măresc realismul până la punctul în care aproape că ți se pare că privești o mașină cu piloți reali. Butoane, stații radio, echipamentul de siguranță, schimbătorul de viteze, navigația, toate sunt acolo!

Detalii de caroserie

Dintr-un capăt într-altul, detalii superbe de precizie continuă tema Pro-Scale. Etrieri de frână și discuri, cric cu mâner, baterii, ventilatoare, canistre de ulei, stingătoare și rezervoare de amortizor, toate oferă detalii superbe.

Roți de rezervă funcționale

Ca un Race Truck adevărat, pe caroserie sunt montate două roți de rezervă. Identice cu restul de 4, fiecare e funcțională și poate fi imediat montată. Chiar și cardanul de rezervă montat pe caroserie e funcțional și poate fi folosit la nevoie ca piesă de rezervă.

Șasiu inversat din tuburi

Șasiul inversat din tuburi face întreținerea ușoară. Înlocuiți bateriile fără a mai da jos caroseria sau demontați ușor motorul și transmisia ca o singură piesă. Acest design concentrează de asemenea greutatea mai jos și coboară centrul de greutate pentru manevrabilitate și performanțe superioare.

Plăci de protecție

Sub șasiul inversat sunt montate plăci de protecție rezistente ce nu permit intrarea obiectelor străine și deteriorarea componentelor. Desingn-ul din două bucăți include o ușă separată pentru baterii care iese și se montează la loc în câteva secunde.

Compartiment versatil de baterii

Compartimentul de baterii permite montarea unei singure baterii 4s LiPo sau două baterii 2s sau 3s LiPo. Sistemul de prindere a acestora păstrează în siguranță chiar și cele mai mari baterii, fiind atașat bine de caroserie, fără clips-uri ce pot fi pierdute.

Conectori de baterii ficși

Conectorii ficși de baterii fac instalarea acestora foarte ușoară. Design-ul inovator permite o gamă largă de configurații cu una sau două baterii.

Caroserie fixă dintr-o bucată

Caroseria dintr-o bucată se atașează sigur la cadrul șasiului în mai multe puncte pentru o rezistență mai bună și realism. Nu există clips-uri iar caroserie permite accesul rapid la variator și lasă la vedere detaliile bogate ale suspensiei, interiorului și ale șasiului.

Sistem fix de reglare a transmisiei

Reglarea corectă a transmisiei e critică la cuplul oferit de sistemul 6s. O placă groasă din aluminiu pe care e fixat motorul are mai multe puncte fixe unde transmisia se poate alinia rigid cu ajutorul unui pin.

Direcție cu rotulă dublă

Construit pentru rigorile curselor prin deșert, sistemul de direcție cu brațe de lungime fixă e montat pe două rotule cu servo saver integrat pentru direcție precisă și fiabilă.

Ax rigid pe spate

Unlimited Desert Racer folosește în spate un ax rigid pentru rezistență supremă și dinamică realistă. Planetarele groase din oțel oferă durabilitate maximă până la roți.

Planetare heavy-duty pe față

Planetarele heavy-duty din oțel cu ax de 6 mm grosime transmit cuplul la roțile din față de la diferențial.

Cardan Pro-Scale

Un cardan cu lungime variabilă transmite cuplul la diferențialul față în timp ce pe spate e folosit un cardan cu lungime fixă ce oferă rezistență mai bună, reduce din elasticitatea transmisiei și scade masa rotațională pentru un răspuns mai bun la accelerație.

Diferențial central cu distribuția cuplului

Diferențialul central cu distribuția cuplului distribuie puterea între axul față și spate pentru tracțiune maximă pe orice suprafață. Nu există ambreiaj care să derapeze, doar putere instantanee când e nevoie de ea.

Diferențiale cu pinioane din oțel

Pinioanele din oțel oferă diferențialului o durabilitate extremă pentru condițiile grele de cursă.

Noile amortizoare GTR cu cursă extremă

Amortizoarele imense cu cursă extremă GTR din aluminiu sunt filetate pentru a putea regla garda la sol. Un amortizor suplimentar în paralel oferă amortizare suplimentară dublând capacitatea de ulei pentru o funcționare incredibil de fină.

Suspensia față heavy-duty

Suspensia față cu brațe masive are un design cu două brațe pentru a păstra geometria pe toată cursa. Design-ul semi-solid încorporează restul de brațe pentru rezistență și durabilitate extreme. Blocurile mari de direcție folosesc rulmenți cu diametru mare pentru a putea primi axele de oțel.

Cursă extremă a suspensiei

Cheia performanțelor fenomenale ale șasiului Desert Racer stă în cursa masivă a suspensiei. Cu o cursă de 8 cm în față și 10 cm în spate, suspensia absoarbe bolovanii și rădăcinile cu ușurință.

Noul variator VXL-6s cu telemetrie

Proiectat să facă față imensei puteri 6s LiPo, variatorul VXL-6s transmite curentul la motor printr-un sistem de cabluri Maxx Cable cu conectori mari de 6 mm. LED-ulde statuste păstrează informat despre starea variatorului iar un ventilator bun păstrează temperatura sub control. Noul variator VXL-6s oferă date de telemetrie în timp real folosind aplicația Traxxas Ling, păstrând și programarea simplă cu un buton de la Traxxas.

Motorul brushless de 2200 kV

Motorul brushless de 2200 kV transformă puterea celor 22+ V LiPo în viteze de peste 80 km/h și cuplu sălbatic și abia așteaptă să împingă mașina spre performanțe.

Servo-ul impermeabil cu pinioane din metal

Servo-ul digital 2075X oferă intrări precise și cuplu de ieșire puternic. Este compet protjat la apă și face aventurile pe orice vreme posibile. fără defecțiuni în interior.

Sistemul radio TQi

Sistemul complet radio TQi pe 2.4 GHz oferă viteză, precizie și control superioare, necesare pentru a te putea bucura de Desert Racer. Transmițătorul e compatibil Traxxas Link, putând fi împerecheat cu un telefon prin instalarea piesei opționale #6511 Modul Wireless. Aplicația Traxxas Link deschide calea spre multe opțiuni de personalizare și afișează date de telemetrie în timp real de la variator.

Protejat la apă din prima clipă

Sistemul patentat Traxxas protejează de apă variatorul, servo-ul și receptorul, fiind gata de rulare prin apă, zăpadă și noroi.  

DE UNDE POTI CUMPARA?