TRX-4 Bronco

VITEZA: 20+ km/h SCALA: 1/10 SKILL: 1 ALIMENTARE: Electric

TRX-4 Ford Bronco Ranger XLT

Tradiție și performanță pe platforma de crawler

Introdus prima dată în 1966 ca SUV compact 4x4, Ford Bronco a devenit un off-roader adevărat la finalul anilor 70, câștigând renumele de mașină solidă și performantă. Traxxas aduce un omagiu modelului clasic Ford Bronco 1979 cu această caroserie ce reproduce foarte detaliat modelul original și care este montată pe șasiul incredibil de capabil TRX-4. De la roțile și barele cromate până la vopseaua incredibilă roșie și Sunset, TRX-4 readuce la viață perioada istorică a lui Bronco folosind tehnologie și performanță ce puteau să vină doar de la Traxxas.

Caroserie replică oficială

Modelul replică Frod Bronco 1979 de la Traxxas de scoate pe off-road cu un nou nivel de realism. Caroseria clasică conține detalii cimplete, cu geamuri transparente și elemente din nylon injectat ce recrează detaliile design-ului original Ford. Disponibile în culorile Sunset și roșu, aceste caroserii Bronco vor fi imediat recunoscute oriunde.

Roți și jante de 1.9

Roțile extrem de detaliate și cromate ale lui TRX-4 Bronco le reproduc pe cele originale până la butucii cu blocare manuală. Roțile vin cu anvelope agresive Canyon Trail S1 gata lipite. Crampoanele adânci sunt flexibile pentru tracțiune maximă pe roci. Inserțiile din spumă adaptate pentru trail oferă o flexibilitate realistă a anvelopei pentru cățărare autentică. Sistemul de prindere hexagonal de 12 mm fac șasiul TRX-4 compatibil cu roți și anvelope populare de 1.9

Aripi interne profilate

Aripile interne sunt rezistente și montate direct pe șasiu pentru a oferi un aspect deosebit lui TRX-4. Pe lângă realism, acestea ajută și la protecția șasiului de pietrele, noroiul și crengile de pe traseu.

Șine de alunecare pe pietre

Șine de alunecare pe pietre funcționale oferă sprijin suplimentar caroseriei. Acestea se pot ajusta pentru diferite lățimi.

Grilă frontală și bare detaliate și cromate

TRX-4 Bronco primește tratamentul Traxxas complet cu realism incredibil, inclusiv o bară cromată fantastică, o grilă realistă și bandouri laterale. Aceste elemente clasice sunt autentice până la cel mai mic detaliu, inclusiv farurile și semnalizatoarele.

Carcase de diferențial cromate

Stilul clasic se întâlnește cu tehnologia modernă sub Bronco cu carcasele cromate ale diferențialului. Aceste detalii lucioase duc aspectul punților la alt nivel de realism.

Detalii din plastic injectat

TRX-4 are montate accesorii foarte bine realizate pentru un realism de detaliu. Roțile cromate, panourile laterale, oglinzile retrovizoare și chiar și ștergătoarele de parbriz sunt detalii perfecte și realiste.

Bull-bar și roată de rezervă opționale

TRX-4 Bronco poate fi personalizat prin montarea unui suport de roată de rezervă (#8074) și a unui bullbar cromat (#8066), disponibile separat.

Lonjeroane rezistente din oțel

Șasiul e confecționat pe un cadru din oțel de 1.5 mm grosime care oferă o rigiditate torsională de excepție pentru a rezista tuturor forțelor din șasiu. Această coloană vertebrală extrem de rigidă lasă suspensia să lucreze la toată capacitatea. Vei simți eliminarea flexului șasiului pe poteci unde roțile pot fi controlate extrem de precis pentru a trece prin terenul dificil.

Poziție reglabilă a roților

Suportul inovator al amortizoarelor oferă patru poziții separate ce poziționează roțile la 300, 312, 324 sau 336 m distanță pentru a permite montarea caroseriilor custom. Poziția roții se mai poate regla suplimentar din link-uri și din poziționarea amortizorului în partea de jos.

Cleme de plastic pentru fire

Micile detalii contează, așa că au fost incluse cleme de plastic pentru fire pe șasiu, pentru a oferi un aspect ordonat și a proteja firele de pericolele din offroad.

Suport dual de baterii

Suportul principal de baterie a lui TRX-4 poate primi o baterie 3s LiPo de 5000 mAh sau una 2s LiPo de 7600 mAh pentru autonomie sau baterii mici scara 1/16 pentru greutate redusă. Sistemul de prindere a bateriei o securizează simplu și fără pini. Sistemul se ajustează singur la dimensiunea bateriei.

Unic la TRX-4 Bronco este un al doilea suport de baterie care acceptă modele pentru scara 1/16 și care e poziționat direct deasupra punții față, oferind prin greutatea astfel amplasatăo tracțiune mărită pe urcările tehnice.

Panouri de podea

Sub șasiu sunt integrate panouri rezistente care contribuie la aspect dar și protejează șasiul de corpurile străine.

Amortizoare din aluminiu

Amortizoarele cu arci și ulei GTS au fost create special pentru TRX-4 pentru a se mula pe cele mai dificile poteci. Aceste amortizoare din aluminiu argintiu lucrează foarte fin și au corpul filetat pentru reglaj simplu al gărzii la sol. Ele arată realist și au garnituri performante pentru funcționare ireproșabilă.

Axele cu portal

Exclusiv pe TRX-4, axele cu portal ridică carcasa diferențialului pentru a oferi o gardă la sol incredibilă. Acest design radical îmbunătățește geometria axelor și reduce solicitarea pe transmisie. Pinioanele din oțel asigură funcționarea fără probleme, indiferent de dificultatea terenului.

Diferențiale blocabile T-Lock

Crawlerele convenționale echipate cu axe blocate sacrifică manevrabilitatea pentru tracțiune. Traxxas oferă libertatea și versatilitatea de a bloca sau debloca atât diferențialul față cât și cel spate după nevoi, toate controlate de pe transmițător. Pentru condus lejer diferențialele se lasă deblocate, oferind manevrabilitate bună la viteze mari. Când traseul devine tehnic, se blochează ambele diferențiale sau doar diferențialul față, pentru tracțiune superioară și aderență de top pe teren extrem. Diferențialele sunt acționate prin calburi mici cu cămăși care nu limitează funcționarea suspensiei.

Transmisie cu reductor

De ce să transporți în brațe crawler-ul la potecă dacă poate merge pe roțile sale până acolo? TRX-4 are o cutie cu două viteze, cea mare oferind viteza necesară pentru a parcurge distanța până la potecă. Odată ajuns acolo, apeși comutatorul de pe transmițător și cutia trece pe viteza redusă, cucerind astfel terenul dificil cu un cuplu de excepție

Ambreiaj cu placă dublă

Un ambreiaj cu placă dublă oferă protecție suplimentară la blocarea motorului în condiții de traseu extrem.

Cardane și brațe de suspensie ridicate

Design-ul radical cu axe cu portale a lui TRX-4 ridică cardanul mai sus pentru a îmbunătăți geometria axelor și a reduce unghiurile. Cardanele și brațele de suspensie poziționate mai sus trec mai ușor peste obstacole și reduc uzura prin frecare.

Brațe de direcție ridicate

Brațele de direcție se atașează sus pe ax, departe de posibilitatea de a fi lovite. Acest lucru îi permite lui TRX-4 să atace obstacole frontal, fără a exista riscul de a lovi direcția de bolovani.

Unghi de direcție de 45 de grade

Cu diferențialul față deblocat, unghiul de direcție de 45 de grade permite abordarea celor mai dificile viraje cu ușurință. Acest lucur permite evitarea manevrelor dificile de mers cu spatele în locuri strâmte.

Unghiuri de atac și degajare extreme

Cu un unghi stoc de atac de 63.82 de grade în față, TRX-4 e gata să urce pe pereți. Un unghi la fel de impresionant de 43.22 de grade în spate oferă capabilități extreme chiar și peste cele mai mari obstacole.

Gardă la sol mare

Axele cu portale ajută la mărirea gărzii la sol până la valoarea impresionantă de 80 mm, în timp ce brațele de suspensie și cardanele ridicate nu se lovesc de stânci. Capacitatea superioară de trecere se traduce în mai multă distracție pentru tine, indiferent unde te poartă aventura.

Motor poziționat frontal

Motorul mare brushed Titan 21 turn 550 de pe TRX-4 oferă putere fină și de încredere și foarte mult cuplu pentru a urca peste cele mai mari obstacole. Montarea în față mută centrul de greutate pentru a ajuta trecerea peste obstacole dificile și a mări tracțiunea.

Noul variator XL-5 HV

HV reprezintă compatibilitatea cu bateriile LiPo 3s pentru eficiență și putere mărite. În plus pe lângă cele trei profile clasice de funcționare, Sport, Race și Training Mode, XL-5 HV oferă profilul Trail care adaugă un pic de frână de motor pentru o manevrabilitate mai bună și mai intuitivă. Un nou profil Crawl introduce funcțiile hill hold și instant reverse pentru trasee extrem de tehnice. Ambele te vor ajuta să parcurgi ușor potecile preferate.

Motorul Titan 21T 550

Cuplul e de bază pe poteci! Motorul masiv Titan 21T de pe TRX-4 oferă cuplu imens pentru a trece peste orice iese în cale. Un ventilator integrat păstrează temperatura scăzută pentru funcționare de durată.

Servo impermeabil cu pinioane metalice

Un nou servo complet metalic digital oferă durabilitatea și puterea direcției de care ai nevoie pentru a trece cu încredere peste toate obstacolele.

Sistemul radio TQi cu 4 canale

Sistemul radio Traxxas TQi oferă funcția exclusivă de cruise control pentru distanțe lungi. Reglează viteza din transmițător și apoi folosește butonul rotativ multi-funcție pentru a o regla fin în funcție de ritmul dorit. Butonul de pe mâner selectează viteza high sau low pentru a adapta comportamentul la teren, iar un buton separat activează sau dezactivează diferențialele blocabile, totul din mers. Mai mult, sistemul TQi e compatibil cu modului Wireless #6511 cu ajutorul căruia totul se poate regla direct de pe smartphone.

Micro-servo-uri impermeabile cu acționare prin cablu

TRX-4 folosește trei micro servo-uri complet impermeabile pentru a acționa diferențialele față și spate și cutia de viteze. Cablurile cu cămăși elimină transmisiile cu brațe complicate care ar limita altfel funcționarea suspensiilor

DE UNDE POTI CUMPARA?